II Setmana del comerç local

Sopar a la fresca (Foto: Premsa Ajuntament)

La setmana passada es va celebrar al nostre poble la II Setmana del comerç local, que va estar tot un èxit de participació. L’Associació de Comerciants i Professionals de Godella segueix a l’alça, i això és bo pel nostre poble. Tots guanyem!

El 23 de juny va tenir lloc l’acte inaugural al Teatre Capitolio, on es va projectar el migmetratge “EL VIRUS 2017”, produït per l’Associació, i dirigit pel nostre company del Taller, Andrés García García, que és el veritable pare de la nostra web, i a qui desitgem tots els èxits del món. Ací podeu gaudir de la pel·lícula:

https://www.youtube.com/watch?v=xYLMKZktM1I&feature=youtu.be

En tota la setmana hem tingut moltes activitats, a càrrec dels establiments associats. Sopars populars, degustacions, tallers de cuina, taller sanitari pels xiquets, animació infantil, concurs de ball, exhibicions, berenars, cine, quinto i tapa, etc… El dissabte 24 de juny, es va celebrar una carrera popular de 6 quilometres, i el diumenge 25 van haver-hi un munt d’activitats a la Plaça de l’Església. També volem destacar la celebració del Centenari del Bar Central, que va resultar un gran èxit de públic, amb dos grups musicals (música llatina i rock), i gran quantitat de menjar i beguda per tothom. La veritat és que van tirar la casa per la finestra (com es sol dir), i la gent s’ho va passar la mar de bé.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ja per rematar, el passat dissabte dia 1 de juliol, es va celebrar el “Sopar a la fresca”, al Parc del Molí, i la veritat és que el temps va acompanyar, després d’uns dies de xafogor insuportables.

Esperem que el proper any siga encara més important aquesta setmana pel nostre poble. La veritat és que tots eixirem guanyant.

 

El Taller d’Història Local de Godella també ens vam sumar a aquest esdeveniment, publicant al nostre Facebook anuncis antics dels comerços del nostre poble:

ANUNCIS DELS COMERÇOS DE GODELLA DELS ANYS 40

ANUNCIS DELS COMERÇOS DE GODELLA DELS ANYS 50

 

***

Leave a Reply

*

error: Aquest contingut està protegit