Tornar a totes les publicacions

2016, Any Pinazo

any pinazo 01

El President de les Corts llegint la resolució (Foto: Inmaculada Caballer)

El passat 29 d’octubre, les Corts Valencianes van aprovar per unanimitat, demanar al Consell que declare el proper any 2.016, com a «Any del pintor Ignasi Pinazo Camarlench», commemorant així el centenari de la mort de l’insigne artista valencià, com va quedar ressenyat a la crònica del web de l’Ajuntament de Godella, que podeu llegir clicant ací!!!

any pinazo 02

Autoritats del poble i familiars de Pinazo, aplaudint la resolució de les Corts (Foto: web Ajuntament de Godella)

En aquella sessió van estar les autoritats del nostre po9ble, i també els familiars de Pinazo, recolzant aquella iniciativa. Ací podeu veure en aquest document en «pdf», la resolució de la més alta de les nostres institucions legislatives, signada pel seu President:

2015-10-29 Corts Valencianes Acta aprovació resolució 59-IX declaració 2016 Any Pinazo

Des del nostre Taller d’Història, ens hem afegit incondicionalment a aquesta iniciativa, convocant reunions dirigides a totes aquelles persones i entitats del nostre poble, interessades en col·laborar en tots aquells esdeveniments que es puguen organitzar per enaltir la figura de Pinazo, que tant ha contribuït per posar el nom de Godella a nivell internacional, donant-li una empenta que no volem perdre al llarg del temps.

***

Afig el teu comentari

Taller d’Història Local de Godella. 1994 – 2026
Política de Privacidad / Aviso Legal

El Taller d’Història Local de Godella autoritza a veure i descarregar les imatges incloses en aquest lloc web exclusivament per a ús personal i no comercial. Qualsevol ús que es faça dels contingunts caldrà comptar amb l’autorització del Taller i haurà d’estar degudament atribuïda la seua autoria a www.tallerhistoriagodella.org